Портфоліо Винник Ольга Олексіївна за темою "

Назва навчальної теми
"Що спільного між музикою та хореографією? Єдність Терпсихори та Евтерпи"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети _Проект з хореографії (тема "Хореографічні напрямки"), який допомагає бачити зв'язок хореографічного мистецтва з музикою. Учні отримують завдання і досліджують, які напрямки хореографічного мистецтва існують і як саме вони переплітаються з музикою..
Вік учнів, клас
10 клас, 15-16 років
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
Проект з хореографічного та музичного мистецтва для учнів 10 класу передбачає вивчення основ композиційної грамотності, з урахуванням вікових особливостей та можливостей учнів. .
План вивчення теми (вставити файл)
план вивчення теми
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
Окрім завдань та текстів, учні будуть оцінюватися за виконання їх  проектів. Форми для оцінювання кожного виду діяльності розроблено і  вміщено в Портфоліо. Учні отримують ці критерії оцінювання до початку роботи за проектами для здійснення оцінки своєї роботи.
Учні    повинні  мати  базові знання з предметів:  хореографічне та музичне мистецтво, історія та вміти   аналізувати, систематизувати знайдений матеріал.
Учні  повинні  мати  функціональні  знання  клавіатури  та  вміння  копіювати, вставляти, роздруковувати  та зберігати  інформацію.
Учні  повинні  мати  знання  з техніки  безпеки  праці при роботі  з  комп’ютером.
З-Х-Д
Організаційні діаграми
оцінювання блогу учнів
оцінювання презентації
опитувальник
учнівський блог
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
На початку учні обговорюють хід проекту. Учні поділяються на малі групи та організовують розподіл завдань для виконавців.
Учні разом з батьками шукають інформацію в Інтернеті, вони досліджують які витоки хореографічних напрямків існують в світі, розвиток музичного та хореографічного мистецтва, підбирають малюнки, навчаються працювати в Power Point. Учні створюють мультимедійну презентацію. Вони демонструють її учням класу. Вчаться працювати в Publisher для створення Веб-сторінки. Учні разом з батьками створюють Веб-сторінку, в якій запрошують до співпраці дітей з інших регіонів України. 
Учні шукають інформацію в Інтернеті, в енциклопедіях та посібниках про хореографію та музику, як види мистецтва.  Підбирають ілюстрації, вчаться складати повні речення, вчаться комбінувати текст і зображення., навчаються працювати в Publisher. Учні створюють публікацію. Вчаться працювати в Excel створювати стовпчикові діаграми (гістограми). Учні шукають інформацію, малюють малюнки, сканують матеріал, фотографують, відбирають малюнки в Інтернеті. Учні об’єднуються в малі групи:

n Одна група учнів буде досліджувати поняття “музика” та “хореографія”,
з'ясує, як вони між собою пов'язані, класифікує напрямки хореографії таілюструє кожний з них, знаходить “хто” або “що” є певним зв'язним елементом міжмузикою та танцем, а також створить презентацію в Power Point.

n Друга група буде шукати цікаву інформацію про витоки хореографії в бібліотеці та в Інтернеті, надасть характеристику напрямкам в сучасній хореографії, підбере фотоматеріал та малюнки по даній темі та випустить публікацію в Publisher
n Третя група буде збирати малюнки конкурсу, підбирає цікавий матеріал з даної теми, узагальнювати матеріали пошуку  та створить Веб-сайт в програмі Publisher
По завершенні проекту  учні разом з батьками будуть вітати музу Терпсихору та музу Евтерпу на шкільному, присвяченому міжнародному дню танцю.
Учнівська презентація Учительська презентація
буклет
Відомості про автора
Ім'я, прізвище_____Винник Ольга Олексіївна
Фах, навчальний предмет___Хореограф. Соціальний педагог
Навчальний заклад КЗО "СЗШ № 80"
Місто\село, район, область___м. Дніпро, Шевченківський район
Контактні дані___м.т. 067-268-17-47
Відомості про тренінг
Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього"
Дати проведення тренінгу
12.06.2017 - 26.06.2017
Місце проведення тренінгу
НВК № 99
Тренери
Мухіна Лілія Анатоліївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Модуль 11

ІЗ ВСЬОГО, ЧОМУ Я НАВЧИЛАСЯ НА ЦЬОМУ ТРЕНІНГУ, Я ДУМАЮ, НАЙЕФЕКТИВНІШИМ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ БУДЕ:    Як використовувати сервіси Інтерне...