Назва навчальної теми
"Що спільного між музикою та хореографією? Єдність Терпсихори та Евтерпи"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети _Проект з хореографії (тема "Хореографічні напрямки"), який допомагає бачити зв'язок хореографічного мистецтва з музикою. Учні отримують завдання і досліджують, які напрямки хореографічного мистецтва існують і як саме вони переплітаються з музикою..
"Що спільного між музикою та хореографією? Єдність Терпсихори та Евтерпи"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети _Проект з хореографії (тема "Хореографічні напрямки"), який допомагає бачити зв'язок хореографічного мистецтва з музикою. Учні отримують завдання і досліджують, які напрямки хореографічного мистецтва існують і як саме вони переплітаються з музикою..
Вік учнів, клас
10 клас, 15-16 років
10 клас, 15-16 років
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
Проект з хореографічного та музичного мистецтва для учнів 10 класу передбачає вивчення основ композиційної грамотності, з урахуванням вікових особливостей та можливостей учнів. .
Проект з хореографічного та музичного мистецтва для учнів 10 класу передбачає вивчення основ композиційної грамотності, з урахуванням вікових особливостей та можливостей учнів. .
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
Окрім завдань та текстів, учні будуть оцінюватися за виконання їх проектів. Форми для оцінювання кожного виду діяльності розроблено і вміщено в Портфоліо. Учні отримують ці критерії оцінювання до початку роботи за проектами для здійснення оцінки своєї роботи.
Організаційні діаграми
оцінювання блогу учнів
оцінювання презентації
опитувальник
учнівський блог
Окрім завдань та текстів, учні будуть оцінюватися за виконання їх проектів. Форми для оцінювання кожного виду діяльності розроблено і вміщено в Портфоліо. Учні отримують ці критерії оцінювання до початку роботи за проектами для здійснення оцінки своєї роботи.
Учні
повинні мати базові знання з предметів: хореографічне та музичне мистецтво, історія
та вміти аналізувати, систематизувати
знайдений матеріал.
Учні
повинні мати функціональні
знання клавіатури та
вміння копіювати, вставляти,
роздруковувати та зберігати інформацію.
Учні
повинні мати знання
з техніки безпеки праці при роботі з
комп’ютером.
З-Х-ДОрганізаційні діаграми
оцінювання блогу учнів
оцінювання презентації
опитувальник
учнівський блог
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
На початку учні обговорюють хід проекту. Учні поділяються на малі групи
та організовують розподіл завдань для виконавців.
Учні разом з батьками шукають інформацію в Інтернеті, вони досліджують
які витоки хореографічних напрямків існують в світі, розвиток музичного та
хореографічного мистецтва, підбирають малюнки, навчаються працювати в Power
Point. Учні створюють мультимедійну презентацію. Вони демонструють її учням
класу. Вчаться працювати в Publisher для створення Веб-сторінки. Учні разом з
батьками створюють Веб-сторінку, в якій запрошують до співпраці дітей з інших
регіонів України.
Учні шукають інформацію в Інтернеті, в енциклопедіях та посібниках про
хореографію та музику, як види мистецтва.
Підбирають ілюстрації, вчаться складати повні речення, вчаться
комбінувати текст і зображення., навчаються працювати в Publisher. Учні
створюють публікацію. Вчаться працювати в Excel створювати стовпчикові діаграми
(гістограми). Учні шукають інформацію, малюють малюнки, сканують матеріал,
фотографують, відбирають малюнки в Інтернеті. Учні об’єднуються в малі групи:
n Одна група учнів буде досліджувати поняття “музика” та “хореографія”,
з'ясує, як вони між собою пов'язані, класифікує напрямки хореографії таілюструє кожний з них, знаходить “хто” або “що” є певним зв'язним елементом міжмузикою та танцем, а також створить презентацію в Power Point.
n Друга група буде шукати цікаву інформацію про витоки хореографії в
бібліотеці та в Інтернеті, надасть характеристику напрямкам в сучасній
хореографії, підбере фотоматеріал та малюнки по даній темі та випустить
публікацію в Publisher
n Третя група буде збирати малюнки конкурсу, підбирає цікавий матеріал з
даної теми, узагальнювати матеріали пошуку
та створить Веб-сайт в програмі Publisher
По завершенні проекту учні разом з батьками будуть вітати музу
Терпсихору та музу Евтерпу на шкільному, присвяченому міжнародному дню танцю.
Учнівська презентація
Учительська презентаціябуклет
Відомості про автора
Ім'я, прізвище_____Винник Ольга Олексіївна
Фах, навчальний предмет___Хореограф. Соціальний педагог
Навчальний заклад КЗО "СЗШ № 80"
Місто\село, район, область___м. Дніпро, Шевченківський район
Контактні дані___м.т. 067-268-17-47
Відомості про тренінг
Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього"
Тренінг за 10 версією "Навчання для майбутнього"
Дати проведення тренінгу
12.06.2017 - 26.06.2017
Місце проведення тренінгу
НВК № 99
12.06.2017 - 26.06.2017
Місце проведення тренінгу
НВК № 99
Тренери
Мухіна Лілія Анатоліївна
Мухіна Лілія Анатоліївна
Комментариев нет:
Отправить комментарий