среда, 14 июня 2017 г.

Модуль 9

Модуль 9

  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внесли зміни в План вивчення теми;
  • Продовжую планувати та підбирати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Модуль 11

ІЗ ВСЬОГО, ЧОМУ Я НАВЧИЛАСЯ НА ЦЬОМУ ТРЕНІНГУ, Я ДУМАЮ, НАЙЕФЕКТИВНІШИМ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ БУДЕ:    Як використовувати сервіси Інтерне...